2013. április 21.

5. Fejezet


Pár másodpercen belül, ott termett mögöttem a fekete hajú, barna szemű gyönyörű srác, és aggódóan nézett le rám a tükörből.

- Jól vagy, édes? - szólalt meg.  
- I-igen. - vettem rá egy erőltetett mosolyt.
- Biztos? - tekintete még mindig gyanakvó volt.
- Teljesen.

Pár másodperc múlva valaki csöngetett. Az ajtóhoz vezettek lábaim és gyanakvóan kémleltem ki a kukucs lyukon. 

- Szia Anya! - köszöntöttem ajtót nyitva.
- Szia szívem! - szemeit a vállam felett lebegtette. - Ő ki?
- Ö-öhm. Ő Zayn.. 
- Jó estét! - szólalt meg Zayn. - Örvendek!
- Ééés, hogy-hogy ilyen hamar hazajöttél? - kérdeztem kellemetlenül.
- Hazaengedtek. - mosolygott anya mind kettőnkre, felváltva. - Viszont én most megyek, nem zavarok tovább. Jó szórakozást, érezzétek jól magatokat.

Ahogy Anya elhagyta a konyhát és bezárta maga mögött az ajtót, Zayn odasétált hozzám és kajánul vigyorgott.

- Hallottad Anyukádat.
- Mire gondolsz? - nevettem el magam.
- Azt mondta, hogy jó szórakozást..

Nyelvét kidugta és megnedvesítette ajkait. Velem szemben állt, fenekemre rakta a hatalmas tenyereit, majd erősen megszorította a combomat és felkapott az ölébe. Az egyik cselekedetét követte a másik. Lépett pár métert majd vadul ráhelyezett a pultra.

- Nem bírok magammal!.. - jelentette ki zihálva.

Kicsit lejjebb csúsztatott majd csípőjét olyan szorosan tolta az enyémhez, hogy éreztem a férfiasságát. Ahogy löktem egyet magamon, száját halk nyögés hagyta el. Élveztem a helyzetet és Zayn minden egyes izgató mozdulatánál beindultam. Kezeimet a fenekére tettem és még szorosabban toltam magamhoz. Ajkait a fülemre helyezte majd apró kis csókokat lehelt rá. Egyre lejjebb ment, majd megállt a nyakamnál. Fogai súrolták a bőrt. Játékosan beleharapott, majd meleg, puha nyelvét éreztem. Ismét szívni kezdett. 

- Zayn.. 

Összeszorítottam a szemeimet, majd kezeim a hátára helyeztem és körmeimet mélyen a gerincébe mélyesztettem, olyan erősen, hogy Zayn ismét felnyögött és még jobban vette a levegőt. Ezek a mozdulatok után felkapott a pultról, viszont úgy, hogy pár dolgot lesöpört. A kanapéhoz igyekeztünk. Szépen, nyugodtan lerakott a heverőre és ő is rám feküdt. Nyakamat újra csókolgatni kezdte. Egyre jobban ziháltam.

- K-kérlek! Ne itt.. menjünk be a szobámba.. - kérleltem szinte alig hallhatóan. 
- Merre van a szobád? - borult a nyakamba, és indulásra készen volt.

Az elején mutattam neki az utat, de utána sikeresen odatalált/unk. Lerakott az ajtó elé, én pedig gyorsan előkerestem a kulcsot a zsebemből. Hosszas motoszkálás után végre megleltem a kis tárgyat. Beleillesztettem a kulcslyukba és benyitottam. Zaynt folyamatosan éreztem magam mögött, ahogy szorosan átkarol. Ismételtem mozdulataimat, majd leraktam a kulcsot az éjjeli szekrényre. Zayn mélyen a szemembe nézett, majd suttogott valamit. Igaz, nem értettem, de ennek ellenére elmosolyodtam. Zayn vad csókba kezdett bele. Kezei levándoroltak, majd ujjaival megragadta a pólóm végét. Ajkainkat elemeltük egymástól. Homlokainkat egymásnak döntöttük. Belenézett a szemeimbe.

  - Zayn.. én még erre nem vagyok készen..

10 megjegyzés:

  1. nagyon-nagyon szuper!!*-* hamar folytatasd!!!! <3<3<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. koszonom! :) <3 szombat vagy vasarnap jon a kovi. :3

      Törlés
  2. Mehet a csere! xoxo http://1dfanficahiressegnemminden.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Mehet a csere <3 http://iknowiamnotalone1.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. Mehet a csere, már kitettelek http://betterlifewithonedirection.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  5. Szia. Kértél cserét. Természetesen mehet.:)
    Kint vagy.
    http://testembenalelked.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  6. Szia :) Én is benne vagyok a cserében ! :) Kiraktalak !

    VálaszTörlés
  7. Szia! Szia! Vár rád egy díj nálunk!:)
    http://anotherworldanotherlove.blogspot.hu/

    VálaszTörlés